wtorek, 1 kwietnia 2014

sezon ślubny czas rozpocząć...

...i to rozpocząć w odcieniach beżu...a nie bieli...

ostatnio coraz modniejsze stają się odważne dodatki ślubne...
 coraz częściej jest to intensywny kolor, ciekawa faktura, czy zastosowanie przedmiotów czy trendów z pozoru nijak mających się do tematyki ślubnej...
...to powoduje, że z jednej strony ślubni konsultanci prześcigają się w wymyślaniu nietuzinkowych rozwiązań, z drugiej strony ślub staje się wydarzeniem głęboko spersonalizowanym,  gdzie ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia...
...ja osobiście lubię odważne panny młode, które w tym najważniejszym dla nich dniu, chcą wyrazić siebie i nie boją się krytyki ze strony bliskich...

...u mnie na razie będzie spokojnie i w stonowanych odcieniach :-)

...beż...


....nie jest to może wielkie odejście od tradycyjnej kolorystyki ślubnej...
...ale chociaż częściowe jej złamanie ;-)



...szarfa ślubna...
ciekawy dodatek, którym możemy odmienić prostą suknię... ta na zdjęciu to jedna z moich ostatnich wytworów...karbowane kwiaty ozdobione zostały guzikami z cyrkoniami...całość zamocowana została na beżowej taśmie satynowej...


...coraz bardziej kręcą mnie ślubne tematy :-) 
korci mnie żeby zrobić jakiś ślubny dodatek w intensywnym kolorze ;-) może szmaragdowym...albo fuksji...
...zobaczymy...co się uda wymyślić ;-)


2 komentarze:

  1. musi pięknie wyglądać na modelce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym z chęcią zobaczyła jak się prezentuje całość :-) jak tylko uda mi się zdobyć zdjęcia z uroczystości, postaram się wrzucić jakąś fotkę :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...