piątek, 11 maja 2012

moje dziewicze CANDY!!!


…jako, że niedawno stuknęło 1000 wejść na moją stronkę:) i zbliża się 6 rocznica mojego ślubu:) postanowiłam zorganizować pierwsze candy!!!
Mam nadzieję, że chociaż jedna chętna osoba się pojawi, a mój cukieras się spodoba:)

A co nim jest…

…tadam…

…komplet dwóch czarnych broszek wykonanych z satyny, jedna większa – ok.10cm druga mniejsza ok.6cm…fajnie prezentują się zarówno razem, jak i osobno…a czarny pasuje do wszystkiego, więc na pierwszy ogień proponuje właśnie taki zestawik:) 



A teraz krótkie zasady gry;)

  • Dodaj komentarz pod tym postem;
  • Zamieść na swoim blogu podlinkowany banerek informujący o mojej zabawie;
  • Jeżeli nie prowadzisz bloga to kliknij Lubię to! na fb oraz zostaw po sobie ślad w postaci adresu e-mail;
  • Jeżeli zechcesz zostać obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)
  • A teraz uśmiechnij się, bo nawet jeżeli nie wygrasz, to masz jeszcze szansę na niespodziankową nagrodę pocieszenia:)

Zapisy trwają do 16 czerwca, losowanie odbędzie się w rocznicę mojego ślubu, czyli 17 czerwca:) moją małą maszynką losującą będzie mój mopsik – Kaja:)

Zapraszam do udziału w zabawie:)

86 komentarzy:

  1. zapisuję się:)mój adres to: aga_elo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje broszki, cukiereczki na które chętnie się skuszę ;)
    Staję w kolejce po szczęście ..... ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z radością i w ramach rewanżu zapraszam na moje candy :D http://sztukkilka.blogspot.com/2012/04/candy-z-vespa-w-tle-d.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alem ślepa przecież już bierzesz w nim udział :D

      Usuń
  4. Zapisuję się oczywiście :)
    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się : banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/ obserwuję jako OliwkaEwka
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się bo broszki cudne...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako nr.7 Chętnie się zapiszę i mam nadzieję że siódemka będzie moją szczęśliwą liczbą :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, z przyjemnością dołączam się do zabawy po te cudeńka! =D
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w losowaniu mojego "cukierka" =}

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne broszki więc z pospiechem ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Ewa:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce :)Broszki są cudne :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiscie zapisuje sie :) sliczne te broszki :) cudne

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem nieustającą fanka czarnej garderoby...i dodatków:))))...co prawda na czas wyników prawdopodobnie będę na urlopie.....ale stoje jak nic:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolko, z przyjemnością ustawiam się grzecznie w kolejce! Pozdrawiam maszynę losującą! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne , eleganckie broszki , chciałabym je mieć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. super te brochy;)
    zapisuję się koniecznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!!!dołączam do ogonka :)pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam sie grzecznie i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karolka - podlinkowałam u siebie! Ja jestem szczęśliwie obdarowana w ostatnich "candy" w jakich udział brałam - to szczęście zostawiam innym ♥
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na losowanie. A tu banertek:http://modelinka10024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne broszki, super bylo by wygrac ;p

    pozdrawiam i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również się dołączam i prawdopodobnie zostanę na dłużej, bo również do obserwatorów się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie mroczne skarby stworzyłaś!!! Tak bardzo bym chciała żeby to do mnie uśmiechnęło się szczęście w losowaniu!

    Zapraszam na moje candy :) dziś ostatni dzień zapisów:
    http://arteria-art.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! Gratuluję rocznicy i czekam z niecierpliwością na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię to kliknięte :).
    Broszki są śliczne. Zapisuję się na listę oczekujących na losowanie.
    Pozdrawiam
    Ewelina S.
    Mój mail: sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. oj jakie cuda . już dawno sobie miałam takie sprawić ;)
    stawowczyk.a@op.pl
    obserwuję jako Oluśka
    a bannerek tu : cosasyminimas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności!!! Uwielbiam te Twoje brochy i oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudne te brochy!!!!! Staje w kolejce z ogromną przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. No i mam w końcu chwilkę czasu więc się już chyżo zapisuję:D

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja spróbuję szczęścia:))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. :D uśmiecham się szeroko i zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :) Zalinkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne broszki! staję w kolejce :)))
    i przy okazji zapraszam na cukierki do siebie, zapisy do końca miesiąca :)
    http://koralikimoniki.blogspot.com/2012/04/tumacze-sie-i-cukierasy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne brochy zapisuje sie:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. mieć broszkę twojego autorstwa ... rozkoszzzzzz !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam broszki kwiaty, więc nie mogłabym się nie zgłosić:) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się ! :D
    Obserwuję jako: galaxymagic
    baner: http://galaxy-magics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. CZARNE! bardzo, bardzo chcę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję w kolejce i uśmiecham się:) bo dzień jest ładny, bo znów nie trafiłam 6-ki w lotku, bo mój Mąż wczoraj posprzątał mieszkanie.. i jeszcze te brochy u Ciebie cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Brochy -rzesliczne, chetnie przygarne!!!
    betinka76@interia.

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz rację,że czarny pasuje do wszystkiego!Zawsze tak uważałam.Powiem Ci w tajemnicy,że te broszki miałabym do czego nosić:)
    Są cudne,sama nie potrafię ich zrobić,więc liczę na szczęście w losowaniu!I obserwuję.
    Dziekuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  44. mnie się również bardzo podobają, więc cierpliwie staję w kolejce i liczę, że choć raz uda mi się coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Broszki śliczne, może będą moje?

    OdpowiedzUsuń
  46. broszki śliczne, zgłaszam się ^^
    mój email: wdowskam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętna, więc się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam broszki a Twoje są cudne. Muszę po prostu muszę spróbować szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. witam
    i ja staję w kolejce
    http://iloiza.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się:) I zapraszam Cię przy okazji do odwiedzenia mojego bloga:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja tez się zabawię bo broszki cudne :)
    jadzia64syg@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne, uwielbiam takie. Dołączam do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne broszki :) spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne broszki ustawiam się w kolejce licząc na odrobinę szczęścia. Zapraszam http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Elegancja Francja, że tak powiem:) Piękne są dlatego i ja się dopisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne!
    z przyjemnością przygarnę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne broszki :) Staję licząc na łut szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się i ja oczywiście :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładne brochy. Wydają się być bardzo precyzyjnie wykonane. Ustawiam sie i pozdrawiam.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne ;)
    Dodałam banerek na:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/
    Obserwuje: Jessie

    Zapraszam na duze rozdanie kosmetyczne, które odbywa sie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się, gdyż sama takich nie potrafię zrobić a są śliczne i bardzo chciałabym je mieć.
    Gratuluje udanego pożycia małżeńskiego o co w dzisiejszych czasach dość trudno.
    Banerek na http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/, gdzie zapraszam do łapania licznika.
    Obserwuję : natanna

    OdpowiedzUsuń
  64. obserwuję Cię jako Aiwe i bardzo chętnie się zapiszę :)
    Lubię jako Ewelina W.
    mój mail: ewelina.wozniak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  65. Pieknie tworzysz, broszki urocze, az chce sie po Twoim blogu biegac :) tak wiec dolaczam do obserwatorow z przyjemnoscia i staje w kolejce po te cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ps. zapraszam takze do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę już tę broszkę na mojej torbie...mniam;)
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Widzę już tę broszkę na mojej torbie...mniam;)
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Broszki pikne, podobnie jak inne Twoje wytwory :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Polubiłam na FB - Patrycja P.
    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. i ja do ogonka :)
    na FB jako Magdalena K.
    allemagdak6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Z przyjemnością dołączam do chetnych na brochowe cudeńka, zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  74. nie mogłoby mnie zabraknąć w tej zabawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Faktycznie czarny pasuje do wszystkiego, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczne kwiatuchy- ustawiam się w kolejce- może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękne broszki i ten długaśny ogonek jest tego potwierdzeniem.
    Proszę i mnie wciągnąć na listę :)

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego naj wszystkiego naj.mamy rocznicę w tym samym miesiącu ja mam 11 rocznicę slubu 29 czerwca. To może razem opijemy i zaśpiewamy sobie 100Lat. Pozdrawiam cie serdecznie i oczywiscie stoje w kolece.Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapisuję się. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo chętnie wezmę udział! Banerek dodany zapraszam również do mnie na NIESPODZIANKOWE CANDY - zapisy do 17.06! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też się zgłaszam!Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  82. Już jestem i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...