sobota, 18 lutego 2012

...


Krótko zwięźle i na temat…a więc w trzech zdaniach…

W wolnych chwilachczyli dosyć rzadko jak dla mnie, głównie dzięki mojemu Mopsikowi (Kai), który pochłania mnie bez reszty:)
Coś z niczego bo idę po najmniejszej linii oporu;p można by rzec, że proekologicznie…głównie w temacie broszkowym;)
Moje perełkimoje - bo nie wiem czy ktoś (oprócz mnie oczywiście;)uważa moje ‘wytwory’ za coś pięknego...choć to też pojęcie względne…

Lubię poznawać nowe techniki…zajmowałam się już ceramiką, grafiką, decoupag’em, biżu, robię broszki i bawię się w cukiernika… w odległej przeszłości dziergałam na drutach i wyszywałam…a obecnie przymierzam się do robienia zaproszeń, jako że, moja sis wychodzi w tym roku za mąż:) no i oczywiście maskotek dla Mopsika:)

…znajdę tylko trochę wolnego czasu i na pewno wymyślę coś jeszcze…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...