wtorek, 29 maja 2012

gumki do włosów:)

tego rodzaju twórczości jeszcze nie zamieszczałam, więc zamieszczam teraz...gumki do włosów - niebieskie kwiatki... trochę takich elementów do włosów mam, więc marzą mi się zdjęcia z moja małą modelką...tylko ta moja modelka (nie)stety bardzo ruchliwa...a aparat już wiekowy....było co prawda kilka podejść w przeszłości, ale wszystkie zdjęcia wyszły rozmazane...na razie prezentuję więc fotki samych akcesoriów, a modelce będę chyba robić zdjęcia jak pójdzie spać;)

3 komentarze:

  1. O... Gumki, a to numer, a ja byłam przekonana, że broszki, a i mogłaby być z gumki bransoletka ;)
    Czasem jak wychodzę w rozpuszczonych, to gumki mam asekuracyjnie na nadgarstkach ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. a no właśnie, czyli zastosowanie wedle uznania;) kwiatki multifunkcyjne;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również myślałam, że to broszki :) ta multifunkcyjność jest najlepsza, nie ma miejsca na nudę:) powodzenia z modelką :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...