piątek, 14 lutego 2014

candy w czerwieniach :-)

wczoraj świeciło piękne słońce, a dziś obudził mnie i mojego chorego promyczka, mój kochany...
dostałyśmy nawet po małej Walentynce ;-) będę teraz mogła piec moje ulubione muffinki w kształcie serduszek, a do słodkości wspaniale pasował będzie likier orzechowy...jak się tylko wszyscy wykurujemy zrobimy sobie małą ucztę ;-)
w ostatnim poście wspominałam o rozdawajce i jako, że dziś mamy Walentynki :-) przyszedł najlepszy moment na jej ogłoszenie. Do wygrania będzie opaska, pasująca zarówno na dużą jak i małą główkę ;-) opaska udekorowana karbowanym maczkiem w kolorze ciemno czerwonym, prawie bordo. 





 
A co należy zrobić?
  • Dodaj komentarz pod tym postem;
  • Zamieść na swoim blogu podlinkowany banerek informujący o mojej zabawie;
  • Jeżeli podoba Ci się u mnie kliknij Lubię to! na fb (nie jest to konieczny warunek);
  • Zostaw po sobie ślad w postaci adresu e-mail, jeżeli nie prowadzisz bloga;
  • Jeżeli zechcesz zostać obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło:)

Zapisy trwają do 14 marca, losowanie odbędzie się chwilkę później:) 
serdecznie zapraszam do zabawy :-)

24 komentarze:

  1. Fajniutki i pomysłowy ten blog....
    Zapraszam do mojego... turystycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z chęcią stanę w kolejce :) bo maczek przepiękny
    a mi znów nie wyświetla wszystkich publikowanych u Ciebie postów, dopiero dzisiejszy zobaczyłam i dowiedziałam się o Candy ;/ nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za zaproszenie:) z miłą chęcią zapisujemy się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  4. OJ to ja się załapie:) śliczności!
    banerek na blogu w zakładce "wsze candy"
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka tańczy flamenco, zawalczę dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie cudeńko pewnie pasuje na główkę małej dziewczynki :)
    niestety ja jeszcze takowej nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'takie cudeńko' pasuje i na małe i duże główki ;-) także bez obaw ;-) ja sama noszę podobną opaskę z czarnymi kwiatuszkami :-)

      Usuń
  7. Prawie bym przeoczyła - oczywiście, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna:) Byłaby idealnym dodatkiem na wesele dla takiej dużej dziewczynki jak ja:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam konkursy a że nigdy nic nie wygrywam to próbuję dalej :) warunki spełnione! pozdrawiam http://blizniaczecuda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się, piękna opaska! Już ja bym ją wykorzystała do jakiś sesji. Już widzę taką małą śliczną dziewczyneczkę w pięknej przepasce z kwiatuszkiem :D Więc próbuję szczęścia i banerek tu zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    martakoscik@onet.eu

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Opaska śliczna. Chętnie stanę do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj pieknie, chetnie powalcze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się w kolejce bo cuda rozdajesz :)
    obserwuję bloga jako: Kasia
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    dodałam baner na swoim blogu :) modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zgłaszam po to cudo.
    Na fb jaki: Justyna Kowalczyk
    mailik: justus51@wp.pl
    Serdecznie pozdrawiam i pięknej wiosny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny maczek, lubię opaski, lubię czerwony, więc candy w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na sam koniec zgłąszam się jeszcze ja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. zglaszam sie!!- joannat1986@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudny ten czerwony kwiat
    . To ja tez sprobuje szczescia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudny ten czerwony kwiat
    . To ja tez sprobuje szczescia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...