czwartek, 6 lutego 2014

maczek czerwony, maczek różowy...może jakieś candy?

w ostatnim poście był czerwony maczek, a w tym będzie różowy :-)
 tym razem ulubiony kolor mojej córci - Kai :-) 
nie wiem czy tylko mi się wydaje, czy naprawdę wszystkie dziewczynki w tym wieku lubią ten kolor? różowe bluzeczki, spodenki, spódniczki, no i oczywiście różowe dodatki, jak tylko zrobię różowy kwiatek od razu zostaje przechwycony przez moje dziecko ;-) 
tego maczka zdążyłam sfotografować, zanim przyszedł mój mały urwisek ;-)






podoba się? myślę, że będzie pasowała zwłaszcza na malutką, uroczą, dziecięcą główkę :-)
tak sobie powoli myślę o rozdawajce, może tematem przewodnim będą dzieci? chętnie podaruję komuś taką opaseczkę dla małej księżniczki :-)

a więc postanowione!

w następnym poście pojawią się zasady zabawy ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za tych Twoich kilka słów...

you might also like...